Facebook-ը նորացրել է մասնավորության սարքաբերումները սոցցանցում ընկերություններ ստեղծողների համար

Facebook-ը նորացրել է մասնավորության սարքաբերումները սոցցանցում ընկերություններ ստեղծողների համար

Facebook ընկերությունը նորացրել է մասնավորության սարքաբերումները համանուն սոցիալական ցանցում խմբեր և ընկերություններ ստեղծողների համար: Այդ մասին, ինչպես տեղեկացնում է TASS-ը, հաղորդվում է ընկերության ղեկավարության հայտարարության մեջ, որը հրապարակվել է նրա պաշտոնական տեղեկատվական Էջում: Այսպես, տարածված տվյալների համաձայն՝ մինչ այս պահը Facebook-ում խմբեր ստեղծողների համար մատչելի էր երեք տարբերակի ընտրությունը՝ հանրամատչելի, փակ և գաղտնի: Հեղինակների կարծիքով՝ դա խառնաշփոթ էր առաջացնում, քանի որ բոլորին չէին հասկանալի տարբերություններն ընկերությունների վերջին երկու տիպերի միջև: Այդ առնչությամբ սոցիալական ցանցի ղեկավարությունում որոշել են, ըստ էության, դրանց տարատեսակների թիվը կրճատել և դարձնել երկուսը՝ հանրամատչելի (public) և մասնավոր(private): Երկրորդ տիպի խմբեր ստեղծելիս օգտատերերին կառաջարկվի ընտրել երկու ենթատեսակներից՝ տեսանելի (visible) և թաքցված (hidden): Դրանք կտարբերվեն նրանով, որ առաջին տիպի խմբերը մատչելի կլինեն ցանցի բոլոր օգտատերերի կողմից որոնման համար, իսկ երկրորդ տիպի ընկերությունները կտեսնեն սոսկ դրանց մասնակիցները կամ նրանք, ում այդտեղ կհրավիրեն ստեղծողներն իրենք: Ըստ որում ո՛չ առաջին, ո՛չ էլ երկրորդ դեպքում այդ խմբերին չանդամակցող օգտատերերը չեն կարողանա տեսնել ո՛չ մասնակիցների ցուցակը, ոչ էլ նրանց հրապարակումները: